Як працюють електросамокати

Як працюють електросамокати

25.04.2021

Як працюють електросамокати та що ви повинні знати як власник

Користуватись електричними самокатами дуже просто, і тому вони такі популярні. Незважаючи на те, що вони є сучасною технологією міського особистого транспорту, вони ще й дуже прості в роботі, порівняно з більшістю транспортних засобів.

Цей посібник надає дуже простий огляд роботи електричних самокатів.

Як працюють електросамокати?

Коли водій використовує ручку "газу", електричні сигнали надходять від дроселя через дроти до контролера, який бере електричну енергію з акумулятора та віддає її на один або два двигуни на колесах. Двигун перетворює цю енергію на рух коліс, і електросамокат рухається вперед.

Як працюють електросамокати

Компоненти електричного самоката

Здебільшого електросамокати складаються з декількох основних компонентів.

Акумулятор - енергія кожного електричного самоката. Його напруга, заряд та ємність накопичувача енергії будуть домінуючим фактором у визначенні найважливіших характеристик самоката, а саме загальної продуктивності та максимальної відстані, яку він може пройти за один заряд.

Двигун має також важливе значення. Його потужність та якість багато в чому визначатимуть продуктивність самоката, в першу чергу його швидкість, крутний момент, здатність підніматися на пагорби та запас ходу.

Двигун і акумулятор з'єднані за допомогою електричних дротів з контролером, який керує рухом електросамокату, вони контролюються екраном і ручкою на кермі.

Екран, зазвичай, світлодіодний, по центру керма, або маленький круговий екран з правої сторони керма, а ручка газу - справа. Деякі керма також мають гальмівний важіль на лівій ручці.

Більшість сучасних електросамокатів безредукторні і мають мотори, вбудовані прямо в колеса. Вони називаються втулковими двигунами.

Цілком поширене явище для більш потужних електросамокатів - два двигуни, по одному на кожному колесі.

Самі колеса бувають двох основних типів - з камерою, наповненою повітрям і безкамерні. Деякі електросамокати також матимуть амортизатори для більш комфортної їзди.

Або одне, або обидва колеса можуть мати гальма. Гальма можуть бути електронними, механічними (з диском або гідравлічними) або активуватися натисканням ноги на заднє крило.

Всі ці компоненти щільно інтегровані в суцільний каркас, який зазвичай складається з алюмінієвого сплаву промислового класу, а іноді і з вуглецевого волокна. Раму можна візуально розділити на шток, який є передньою трубоподібною частиною, і платформу для водія.

Крім пластмаси та силікону, для виготовлення самоката використовується не так багато інших матеріалів.

Рама самоката зазвичай складається.

Більшість електричних самокатів мають принаймні одну фару та один або кілька менших вогнів ззаду, щоб вони також служили в якості стоп-сигналів.

Що цікавіше, це те, як вони спільно працюють разом.

Двигун електросамоката

Дуже корисно знати, який тип двигуна має ваш електросамокат.

Кількість потужності, яку генерує ваш двигун, буде виражено у ватах (Вт). Звичайні електросамокати мають від 200 до 600 Вт, але є набагато потужніші моделі.

Майте на увазі, що якщо ваш самокат має менше 300 Вт, він, ймовірно, матиме проблеми із сходженням на крутіші пагорби.

Максимальна швидкість також буде сильно залежати від потужності двигуна. Хоча це не точна формула в будь-якому випадку, і буде багато інших факторів, які визначають максимальну швидкість, яку ви можете отримати від свого самоката, ви можете очікувати 1 км / год на кожні 10-20 Вт потужності вашого двигуна. Це не стосується найпотужніших електросамокатів, але це хороша оцінка продуктивності.

Ще одне, що варто знати - потужність двигуна може змінюватися з часом.

Велику частину часу він знаходиться навколо певного базового рівня, і це називається його справжньою силою. Це рівень потужності, який ви, швидше за все, отримуватимете більшу частину часу.

Однак у певний час двигун може перевищувати цей рівень потужності та досягати набагато вищих показників. Максимальна потужність, яку може досягти двигун, називається піковою.

Як працюють акумулятори електричних самокатів?

Більшість електричних самокатів матимуть літій-іонні акумулятори. Найкращі електросамокати, як правило, постачаються з акумуляторами Samsung, LG, Panasonic.

Найважливішими показниками щодо акумулятора є:

  • його напруга, яку ми виражаємо у вольтах (V)
  • його заряд, який вимірюється в ампер-годинах (Ah)

Чим вище напруга, тим більше енергії акумулятор зможе подавати на двигун.

Чим більше обидва показники, тим більша ємність буде у акумулятора. Ми виражаємо потужність накопичувача енергії у ват-годинах (Вт), і отримуємо її множенням вольт на ампер-години.

Чим більше ємність, тим більший запас ходу буде у вашого самоката. Звичайно, це не єдиний фактор, але найважливіший.

Хоча це не точна формула, ви можете думати про це так: кожні 10-20 ват-годин дадуть вашому самокату 1 кілометр дальності.

Батареї з часом псуються, і вам, швидше за все, доведеться замінювати акумулятор у електросамокаті щоразу, коли він зношується. Це відбуватиметься в середньому кожні 5 років.

Також можна оновити акумулятор до більш потужного або додати додатковий (або два) акумулятори. Це збільшить запас ходу, який ви отримаєте, а також може покращити швидкість і загальну продуктивність.

Як працюють контролери в електричних самокатах?

Контролер електричного самоката - це зв’язок між органами управління прискоренням та гальмом, акумулятором та двигуном.

Кожного разу, коли ви натискаєте на ручку газу, сигнал проходить через дроти і через контролер, який повідомляє акумулятору, щоб випустив більшу або меншу енергію на двигун. Якщо ваш електросамокат має електронні гальма, він зупиняє струм з акумулятора і вказує двигуну припинити роботу.

Як працюють гальма в електричних самокатах?

У електричних самокатах є три типи гальм.

Найпростішим є заднє ножне гальмо, де ви просто натискаєте ногою на заднє крило, щоб створити тертя. Це також найменш практичний спосіб гальмування, оскільки він вимагає удару ногою по задньому крилу, бажано не озираючись назад. Однак не так багато електросамокатів мають такий тип гальм.

Інший спосіб гальмування - старе та надійне механічне гальмо, яке зазвичай є або дисковим, або гідравлічним. Такі електросамокати зазвичай мають важіль на лівій рукоятці, який при натисканні активує дискове гальмо на передньому чи на задньому колесі, або на обох.

Третім і найдосконалішим методом гальмування є електричні гальма. Вони є досить поширеними, та працюють дуже ефективно, оскільки швидко зупиняють рух двигуна.

Електросамокати з таким типом гальмування також використовують рекуперативне гальмування. Цей метод гальмування потроху поповнює акумулятор кожного разу, коли він активується.

Поєднання дискового та електричного гальмування - оптимальне.

Як працюють екран та елементи керування електричним самокатом?

Більшість електричних електросамокатів мають екран в центрі керма, і він іноді має лише одну кнопку, яка є кнопкою живлення. Інші електросамокати використовують круглий пристрій на правій стороні керма.

Ви будете використовувати екран для кількох функцій. Залежно від кількості разів і тривалості натискання, він може:

  • увімкнути і вимкнути самокат
  • змінити режим водіння
  • показати вам інформацію, наприклад, рівень заряду акумулятора

Кнопка живлення та ручка газу іноді є єдиними елементами управління електросамокатом, якщо немає гальмівного важеля.

Деякі електросамокати запускаються клавішами і не використовують екран для запуску.

За бажанням, електросамокат можна оздобити звуковим сигналом для сповіщення або попередження інших учасників дорожнього руху.

немає на складі
Електросамокат Proove X-City Pro 36V 350W Електросамокат Proove X-City Pro 36V 350W

Як працюють електросамокати та що ви повинні знати як власник

Користуватись електричними самокатами дуже просто, і тому вони такі популярні. Незважаючи на те, що вони є сучасною технологією міського особистого транспорту, вони ще й дуже прості в роботі, порівняно з більшістю транспортних засобів.

Цей посібник надає дуже простий огляд роботи електричних самокатів.

Як працюють електросамокати?

Коли водій використовує ручку "газу", електричні сигнали надходять від дроселя через дроти до контролера, який бере електричну енергію з акумулятора та віддає її на один або два двигуни на колесах. Двигун перетворює цю енергію на рух коліс, і електросамокат рухається вперед.

Як працюють електросамокати

Компоненти електричного самоката

Здебільшого електросамокати складаються з декількох основних компонентів.

Акумулятор - енергія кожного електричного самоката. Його напруга, заряд та ємність накопичувача енергії будуть домінуючим фактором у визначенні найважливіших характеристик самоката, а саме загальної продуктивності та максимальної відстані, яку він може пройти за один заряд.

Двигун має також важливе значення. Його потужність та якість багато в чому визначатимуть продуктивність самоката, в першу чергу його швидкість, крутний момент, здатність підніматися на пагорби та запас ходу.

Двигун і акумулятор з'єднані за допомогою електричних дротів з контролером, який керує рухом електросамокату, вони контролюються екраном і ручкою на кермі.

Екран, зазвичай, світлодіодний, по центру керма, або маленький круговий екран з правої сторони керма, а ручка газу - справа. Деякі керма також мають гальмівний важіль на лівій ручці.

Більшість сучасних електросамокатів безредукторні і мають мотори, вбудовані прямо в колеса. Вони називаються втулковими двигунами.

Цілком поширене явище для більш потужних електросамокатів - два двигуни, по одному на кожному колесі.

Самі колеса бувають двох основних типів - з камерою, наповненою повітрям і безкамерні. Деякі електросамокати також матимуть амортизатори для більш комфортної їзди.

Або одне, або обидва колеса можуть мати гальма. Гальма можуть бути електронними, механічними (з диском або гідравлічними) або активуватися натисканням ноги на заднє крило.

Всі ці компоненти щільно інтегровані в суцільний каркас, який зазвичай складається з алюмінієвого сплаву промислового класу, а іноді і з вуглецевого волокна. Раму можна візуально розділити на шток, який є передньою трубоподібною частиною, і платформу для водія.

Крім пластмаси та силікону, для виготовлення самоката використовується не так багато інших матеріалів.

Рама самоката зазвичай складається.

Більшість електричних самокатів мають принаймні одну фару та один або кілька менших вогнів ззаду, щоб вони також служили в якості стоп-сигналів.

Що цікавіше, це те, як вони спільно працюють разом.

Двигун електросамоката

Дуже корисно знати, який тип двигуна має ваш електросамокат.

Кількість потужності, яку генерує ваш двигун, буде виражено у ватах (Вт). Звичайні електросамокати мають від 200 до 600 Вт, але є набагато потужніші моделі.

Майте на увазі, що якщо ваш самокат має менше 300 Вт, він, ймовірно, матиме проблеми із сходженням на крутіші пагорби.

Максимальна швидкість також буде сильно залежати від потужності двигуна. Хоча це не точна формула в будь-якому випадку, і буде багато інших факторів, які визначають максимальну швидкість, яку ви можете отримати від свого самоката, ви можете очікувати 1 км / год на кожні 10-20 Вт потужності вашого двигуна. Це не стосується найпотужніших електросамокатів, але це хороша оцінка продуктивності.

Ще одне, що варто знати - потужність двигуна може змінюватися з часом.

Велику частину часу він знаходиться навколо певного базового рівня, і це називається його справжньою силою. Це рівень потужності, який ви, швидше за все, отримуватимете більшу частину часу.

Однак у певний час двигун може перевищувати цей рівень потужності та досягати набагато вищих показників. Максимальна потужність, яку може досягти двигун, називається піковою.

Як працюють акумулятори електричних самокатів?

Більшість електричних самокатів матимуть літій-іонні акумулятори. Найкращі електросамокати, як правило, постачаються з акумуляторами Samsung, LG, Panasonic.

Найважливішими показниками щодо акумулятора є:

  • його напруга, яку ми виражаємо у вольтах (V)
  • його заряд, який вимірюється в ампер-годинах (Ah)

Чим вище напруга, тим більше енергії акумулятор зможе подавати на двигун.

Чим більше обидва показники, тим більша ємність буде у акумулятора. Ми виражаємо потужність накопичувача енергії у ват-годинах (Вт), і отримуємо її множенням вольт на ампер-години.

Чим більше ємність, тим більший запас ходу буде у вашого самоката. Звичайно, це не єдиний фактор, але найважливіший.

Хоча це не точна формула, ви можете думати про це так: кожні 10-20 ват-годин дадуть вашому самокату 1 кілометр дальності.

Батареї з часом псуються, і вам, швидше за все, доведеться замінювати акумулятор у електросамокаті щоразу, коли він зношується. Це відбуватиметься в середньому кожні 5 років.

Також можна оновити акумулятор до більш потужного або додати додатковий (або два) акумулятори. Це збільшить запас ходу, який ви отримаєте, а також може покращити швидкість і загальну продуктивність.

Як працюють контролери в електричних самокатах?

Контролер електричного самоката - це зв’язок між органами управління прискоренням та гальмом, акумулятором та двигуном.

Кожного разу, коли ви натискаєте на ручку газу, сигнал проходить через дроти і через контролер, який повідомляє акумулятору, щоб випустив більшу або меншу енергію на двигун. Якщо ваш електросамокат має електронні гальма, він зупиняє струм з акумулятора і вказує двигуну припинити роботу.

Як працюють гальма в електричних самокатах?

У електричних самокатах є три типи гальм.

Найпростішим є заднє ножне гальмо, де ви просто натискаєте ногою на заднє крило, щоб створити тертя. Це також найменш практичний спосіб гальмування, оскільки він вимагає удару ногою по задньому крилу, бажано не озираючись назад. Однак не так багато електросамокатів мають такий тип гальм.

Інший спосіб гальмування - старе та надійне механічне гальмо, яке зазвичай є або дисковим, або гідравлічним. Такі електросамокати зазвичай мають важіль на лівій рукоятці, який при натисканні активує дискове гальмо на передньому чи на задньому колесі, або на обох.

Третім і найдосконалішим методом гальмування є електричні гальма. Вони є досить поширеними, та працюють дуже ефективно, оскільки швидко зупиняють рух двигуна.

Електросамокати з таким типом гальмування також використовують рекуперативне гальмування. Цей метод гальмування потроху поповнює акумулятор кожного разу, коли він активується.

Поєднання дискового та електричного гальмування - оптимальне.

Як працюють екран та елементи керування електричним самокатом?

Більшість електричних електросамокатів мають екран в центрі керма, і він іноді має лише одну кнопку, яка є кнопкою живлення. Інші електросамокати використовують круглий пристрій на правій стороні керма.

Ви будете використовувати екран для кількох функцій. Залежно від кількості разів і тривалості натискання, він може:

  • увімкнути і вимкнути самокат
  • змінити режим водіння
  • показати вам інформацію, наприклад, рівень заряду акумулятора

Кнопка живлення та ручка газу іноді є єдиними елементами управління електросамокатом, якщо немає гальмівного важеля.

Деякі електросамокати запускаються клавішами і не використовують екран для запуску.

За бажанням, електросамокат можна оздобити звуковим сигналом для сповіщення або попередження інших учасників дорожнього руху.

24500 грн.
немає на складі
Електросамокат Kugoo S3 Pro 36V 350W Електросамокат Kugoo S3 Pro 36V 350W

Як працюють електросамокати та що ви повинні знати як власник

Користуватись електричними самокатами дуже просто, і тому вони такі популярні. Незважаючи на те, що вони є сучасною технологією міського особистого транспорту, вони ще й дуже прості в роботі, порівняно з більшістю транспортних засобів.

Цей посібник надає дуже простий огляд роботи електричних самокатів.

Як працюють електросамокати?

Коли водій використовує ручку "газу", електричні сигнали надходять від дроселя через дроти до контролера, який бере електричну енергію з акумулятора та віддає її на один або два двигуни на колесах. Двигун перетворює цю енергію на рух коліс, і електросамокат рухається вперед.

Як працюють електросамокати

Компоненти електричного самоката

Здебільшого електросамокати складаються з декількох основних компонентів.

Акумулятор - енергія кожного електричного самоката. Його напруга, заряд та ємність накопичувача енергії будуть домінуючим фактором у визначенні найважливіших характеристик самоката, а саме загальної продуктивності та максимальної відстані, яку він може пройти за один заряд.

Двигун має також важливе значення. Його потужність та якість багато в чому визначатимуть продуктивність самоката, в першу чергу його швидкість, крутний момент, здатність підніматися на пагорби та запас ходу.

Двигун і акумулятор з'єднані за допомогою електричних дротів з контролером, який керує рухом електросамокату, вони контролюються екраном і ручкою на кермі.

Екран, зазвичай, світлодіодний, по центру керма, або маленький круговий екран з правої сторони керма, а ручка газу - справа. Деякі керма також мають гальмівний важіль на лівій ручці.

Більшість сучасних електросамокатів безредукторні і мають мотори, вбудовані прямо в колеса. Вони називаються втулковими двигунами.

Цілком поширене явище для більш потужних електросамокатів - два двигуни, по одному на кожному колесі.

Самі колеса бувають двох основних типів - з камерою, наповненою повітрям і безкамерні. Деякі електросамокати також матимуть амортизатори для більш комфортної їзди.

Або одне, або обидва колеса можуть мати гальма. Гальма можуть бути електронними, механічними (з диском або гідравлічними) або активуватися натисканням ноги на заднє крило.

Всі ці компоненти щільно інтегровані в суцільний каркас, який зазвичай складається з алюмінієвого сплаву промислового класу, а іноді і з вуглецевого волокна. Раму можна візуально розділити на шток, який є передньою трубоподібною частиною, і платформу для водія.

Крім пластмаси та силікону, для виготовлення самоката використовується не так багато інших матеріалів.

Рама самоката зазвичай складається.

Більшість електричних самокатів мають принаймні одну фару та один або кілька менших вогнів ззаду, щоб вони також служили в якості стоп-сигналів.

Що цікавіше, це те, як вони спільно працюють разом.

Двигун електросамоката

Дуже корисно знати, який тип двигуна має ваш електросамокат.

Кількість потужності, яку генерує ваш двигун, буде виражено у ватах (Вт). Звичайні електросамокати мають від 200 до 600 Вт, але є набагато потужніші моделі.

Майте на увазі, що якщо ваш самокат має менше 300 Вт, він, ймовірно, матиме проблеми із сходженням на крутіші пагорби.

Максимальна швидкість також буде сильно залежати від потужності двигуна. Хоча це не точна формула в будь-якому випадку, і буде багато інших факторів, які визначають максимальну швидкість, яку ви можете отримати від свого самоката, ви можете очікувати 1 км / год на кожні 10-20 Вт потужності вашого двигуна. Це не стосується найпотужніших електросамокатів, але це хороша оцінка продуктивності.

Ще одне, що варто знати - потужність двигуна може змінюватися з часом.

Велику частину часу він знаходиться навколо певного базового рівня, і це називається його справжньою силою. Це рівень потужності, який ви, швидше за все, отримуватимете більшу частину часу.

Однак у певний час двигун може перевищувати цей рівень потужності та досягати набагато вищих показників. Максимальна потужність, яку може досягти двигун, називається піковою.

Як працюють акумулятори електричних самокатів?

Більшість електричних самокатів матимуть літій-іонні акумулятори. Найкращі електросамокати, як правило, постачаються з акумуляторами Samsung, LG, Panasonic.

Найважливішими показниками щодо акумулятора є:

  • його напруга, яку ми виражаємо у вольтах (V)
  • його заряд, який вимірюється в ампер-годинах (Ah)

Чим вище напруга, тим більше енергії акумулятор зможе подавати на двигун.

Чим більше обидва показники, тим більша ємність буде у акумулятора. Ми виражаємо потужність накопичувача енергії у ват-годинах (Вт), і отримуємо її множенням вольт на ампер-години.

Чим більше ємність, тим більший запас ходу буде у вашого самоката. Звичайно, це не єдиний фактор, але найважливіший.

Хоча це не точна формула, ви можете думати про це так: кожні 10-20 ват-годин дадуть вашому самокату 1 кілометр дальності.

Батареї з часом псуються, і вам, швидше за все, доведеться замінювати акумулятор у електросамокаті щоразу, коли він зношується. Це відбуватиметься в середньому кожні 5 років.

Також можна оновити акумулятор до більш потужного або додати додатковий (або два) акумулятори. Це збільшить запас ходу, який ви отримаєте, а також може покращити швидкість і загальну продуктивність.

Як працюють контролери в електричних самокатах?

Контролер електричного самоката - це зв’язок між органами управління прискоренням та гальмом, акумулятором та двигуном.

Кожного разу, коли ви натискаєте на ручку газу, сигнал проходить через дроти і через контролер, який повідомляє акумулятору, щоб випустив більшу або меншу енергію на двигун. Якщо ваш електросамокат має електронні гальма, він зупиняє струм з акумулятора і вказує двигуну припинити роботу.

Як працюють гальма в електричних самокатах?

У електричних самокатах є три типи гальм.

Найпростішим є заднє ножне гальмо, де ви просто натискаєте ногою на заднє крило, щоб створити тертя. Це також найменш практичний спосіб гальмування, оскільки він вимагає удару ногою по задньому крилу, бажано не озираючись назад. Однак не так багато електросамокатів мають такий тип гальм.

Інший спосіб гальмування - старе та надійне механічне гальмо, яке зазвичай є або дисковим, або гідравлічним. Такі електросамокати зазвичай мають важіль на лівій рукоятці, який при натисканні активує дискове гальмо на передньому чи на задньому колесі, або на обох.

Третім і найдосконалішим методом гальмування є електричні гальма. Вони є досить поширеними, та працюють дуже ефективно, оскільки швидко зупиняють рух двигуна.

Електросамокати з таким типом гальмування також використовують рекуперативне гальмування. Цей метод гальмування потроху поповнює акумулятор кожного разу, коли він активується.

Поєднання дискового та електричного гальмування - оптимальне.

Як працюють екран та елементи керування електричним самокатом?

Більшість електричних електросамокатів мають екран в центрі керма, і він іноді має лише одну кнопку, яка є кнопкою живлення. Інші електросамокати використовують круглий пристрій на правій стороні керма.

Ви будете використовувати екран для кількох функцій. Залежно від кількості разів і тривалості натискання, він може:

  • увімкнути і вимкнути самокат
  • змінити режим водіння
  • показати вам інформацію, наприклад, рівень заряду акумулятора

Кнопка живлення та ручка газу іноді є єдиними елементами управління електросамокатом, якщо немає гальмівного важеля.

Деякі електросамокати запускаються клавішами і не використовують екран для запуску.

За бажанням, електросамокат можна оздобити звуковим сигналом для сповіщення або попередження інших учасників дорожнього руху.

15500 грн.
немає на складі
Електросамокат Kugoo M365 Pro 36V 500W Електросамокат Kugoo M365 Pro 36V 500W

Як працюють електросамокати та що ви повинні знати як власник

Користуватись електричними самокатами дуже просто, і тому вони такі популярні. Незважаючи на те, що вони є сучасною технологією міського особистого транспорту, вони ще й дуже прості в роботі, порівняно з більшістю транспортних засобів.

Цей посібник надає дуже простий огляд роботи електричних самокатів.

Як працюють електросамокати?

Коли водій використовує ручку "газу", електричні сигнали надходять від дроселя через дроти до контролера, який бере електричну енергію з акумулятора та віддає її на один або два двигуни на колесах. Двигун перетворює цю енергію на рух коліс, і електросамокат рухається вперед.

Як працюють електросамокати

Компоненти електричного самоката

Здебільшого електросамокати складаються з декількох основних компонентів.

Акумулятор - енергія кожного електричного самоката. Його напруга, заряд та ємність накопичувача енергії будуть домінуючим фактором у визначенні найважливіших характеристик самоката, а саме загальної продуктивності та максимальної відстані, яку він може пройти за один заряд.

Двигун має також важливе значення. Його потужність та якість багато в чому визначатимуть продуктивність самоката, в першу чергу його швидкість, крутний момент, здатність підніматися на пагорби та запас ходу.

Двигун і акумулятор з'єднані за допомогою електричних дротів з контролером, який керує рухом електросамокату, вони контролюються екраном і ручкою на кермі.

Екран, зазвичай, світлодіодний, по центру керма, або маленький круговий екран з правої сторони керма, а ручка газу - справа. Деякі керма також мають гальмівний важіль на лівій ручці.

Більшість сучасних електросамокатів безредукторні і мають мотори, вбудовані прямо в колеса. Вони називаються втулковими двигунами.

Цілком поширене явище для більш потужних електросамокатів - два двигуни, по одному на кожному колесі.

Самі колеса бувають двох основних типів - з камерою, наповненою повітрям і безкамерні. Деякі електросамокати також матимуть амортизатори для більш комфортної їзди.

Або одне, або обидва колеса можуть мати гальма. Гальма можуть бути електронними, механічними (з диском або гідравлічними) або активуватися натисканням ноги на заднє крило.

Всі ці компоненти щільно інтегровані в суцільний каркас, який зазвичай складається з алюмінієвого сплаву промислового класу, а іноді і з вуглецевого волокна. Раму можна візуально розділити на шток, який є передньою трубоподібною частиною, і платформу для водія.

Крім пластмаси та силікону, для виготовлення самоката використовується не так багато інших матеріалів.

Рама самоката зазвичай складається.

Більшість електричних самокатів мають принаймні одну фару та один або кілька менших вогнів ззаду, щоб вони також служили в якості стоп-сигналів.

Що цікавіше, це те, як вони спільно працюють разом.

Двигун електросамоката

Дуже корисно знати, який тип двигуна має ваш електросамокат.

Кількість потужності, яку генерує ваш двигун, буде виражено у ватах (Вт). Звичайні електросамокати мають від 200 до 600 Вт, але є набагато потужніші моделі.

Майте на увазі, що якщо ваш самокат має менше 300 Вт, він, ймовірно, матиме проблеми із сходженням на крутіші пагорби.

Максимальна швидкість також буде сильно залежати від потужності двигуна. Хоча це не точна формула в будь-якому випадку, і буде багато інших факторів, які визначають максимальну швидкість, яку ви можете отримати від свого самоката, ви можете очікувати 1 км / год на кожні 10-20 Вт потужності вашого двигуна. Це не стосується найпотужніших електросамокатів, але це хороша оцінка продуктивності.

Ще одне, що варто знати - потужність двигуна може змінюватися з часом.

Велику частину часу він знаходиться навколо певного базового рівня, і це називається його справжньою силою. Це рівень потужності, який ви, швидше за все, отримуватимете більшу частину часу.

Однак у певний час двигун може перевищувати цей рівень потужності та досягати набагато вищих показників. Максимальна потужність, яку може досягти двигун, називається піковою.

Як працюють акумулятори електричних самокатів?

Більшість електричних самокатів матимуть літій-іонні акумулятори. Найкращі електросамокати, як правило, постачаються з акумуляторами Samsung, LG, Panasonic.

Найважливішими показниками щодо акумулятора є:

  • його напруга, яку ми виражаємо у вольтах (V)
  • його заряд, який вимірюється в ампер-годинах (Ah)

Чим вище напруга, тим більше енергії акумулятор зможе подавати на двигун.

Чим більше обидва показники, тим більша ємність буде у акумулятора. Ми виражаємо потужність накопичувача енергії у ват-годинах (Вт), і отримуємо її множенням вольт на ампер-години.

Чим більше ємність, тим більший запас ходу буде у вашого самоката. Звичайно, це не єдиний фактор, але найважливіший.

Хоча це не точна формула, ви можете думати про це так: кожні 10-20 ват-годин дадуть вашому самокату 1 кілометр дальності.

Батареї з часом псуються, і вам, швидше за все, доведеться замінювати акумулятор у електросамокаті щоразу, коли він зношується. Це відбуватиметься в середньому кожні 5 років.

Також можна оновити акумулятор до більш потужного або додати додатковий (або два) акумулятори. Це збільшить запас ходу, який ви отримаєте, а також може покращити швидкість і загальну продуктивність.

Як працюють контролери в електричних самокатах?

Контролер електричного самоката - це зв’язок між органами управління прискоренням та гальмом, акумулятором та двигуном.

Кожного разу, коли ви натискаєте на ручку газу, сигнал проходить через дроти і через контролер, який повідомляє акумулятору, щоб випустив більшу або меншу енергію на двигун. Якщо ваш електросамокат має електронні гальма, він зупиняє струм з акумулятора і вказує двигуну припинити роботу.

Як працюють гальма в електричних самокатах?

У електричних самокатах є три типи гальм.

Найпростішим є заднє ножне гальмо, де ви просто натискаєте ногою на заднє крило, щоб створити тертя. Це також найменш практичний спосіб гальмування, оскільки він вимагає удару ногою по задньому крилу, бажано не озираючись назад. Однак не так багато електросамокатів мають такий тип гальм.

Інший спосіб гальмування - старе та надійне механічне гальмо, яке зазвичай є або дисковим, або гідравлічним. Такі електросамокати зазвичай мають важіль на лівій рукоятці, який при натисканні активує дискове гальмо на передньому чи на задньому колесі, або на обох.

Третім і найдосконалішим методом гальмування є електричні гальма. Вони є досить поширеними, та працюють дуже ефективно, оскільки швидко зупиняють рух двигуна.

Електросамокати з таким типом гальмування також використовують рекуперативне гальмування. Цей метод гальмування потроху поповнює акумулятор кожного разу, коли він активується.

Поєднання дискового та електричного гальмування - оптимальне.

Як працюють екран та елементи керування електричним самокатом?

Більшість електричних електросамокатів мають екран в центрі керма, і він іноді має лише одну кнопку, яка є кнопкою живлення. Інші електросамокати використовують круглий пристрій на правій стороні керма.

Ви будете використовувати екран для кількох функцій. Залежно від кількості разів і тривалості натискання, він може:

  • увімкнути і вимкнути самокат
  • змінити режим водіння
  • показати вам інформацію, наприклад, рівень заряду акумулятора

Кнопка живлення та ручка газу іноді є єдиними елементами управління електросамокатом, якщо немає гальмівного важеля.

Деякі електросамокати запускаються клавішами і не використовують екран для запуску.

За бажанням, електросамокат можна оздобити звуковим сигналом для сповіщення або попередження інших учасників дорожнього руху.

15500 грн.

Рекомендовані

Акції

MegaEnergy - про нас

Ми раді вітати Вас на сайті MegaEnergy! Тут Ви знайдете все необхідне для того, щоб пересісти на свій власний електросамокат або електровелосипед і насолодитись сповна всіма перевагами такого еко-транспорту. Якість наших товарів завжди на крок попереду. Ми надаємо 100% гарантію на всю нашу продукцію, забезпечуємо сервісне обслуговування на найвищому рівні.

Оперативно опрацьовуємо та відправляємо продукцію у найвіддаленіші куточки України. Приймаємо індивідуальні замовлення будь-якої складності.

У нас ви можете придбати весь асортимент товару, який є на ринку електротранспорту України - від мотор-колеса для велосипеда до сучасного електровелосипеда.

В наявності найбільший вибір акумуляторів усіх відомих технологій - від звичайних літій-іонних (дешеві акумулятори для електротранспорту) - до найдовговічніших літій-графітових та літій-титанатних (найновітніші технології акумуляторів, які забезпечують роботу акумулятора на електротранспорті до 20 років).

Власний сервісний центр у Львові та величезний досвід роботи (працюємо на ринку електротранспорту з 2011 року) дають нам змогу надавати надійну 100%-у гарантію на всі види товару!

Замовляйте товар в MegaEnergy і професійну консультацію та якість обслуговування вам забезпечено!