Обмін / Повернення
Як я можу повернути придбаний товар?
Якщо у вас виникли проблеми з товаром, ви хочете його повернути або обміняти зателефонуйте нам за номером +38 050 053 7776,
ми обговоримо з вами це питання і підкажемо як правильно здійснити повернення або обмін.
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за наступних умов:
- товар не був у експлуатації;
- без механічних пошкоджень;
- повністю укомплектований;
- якщо конектори електричних компонентів не було замінено;
- з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;
- збережений гарантійний талон.
Після перевірки цілісності та справності товару у сервісному центрі, з яким ми співпрацюємо, буде прийнято рішення щодо повернення коштів. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, відправте товар до сервісного центру за допомогою Нової Пошти.
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
Покладіть у посилку з товаром гарантійний талон.
Товар, який ви хочете повернути, відправляється за ваш рахунок на "Нову Пошту", відділення №22 (м.Львів, вул.Городоцька 174).
Дані отримувача уточнюйте: 050 053 7776