Прямий привід

Показати:
Сортування:
MXUS XF39/40 500Вт безредукторний мотор для велосипедаMXUS XF39/40 500Вт безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор для велосипеда MXUS XF39/40 500ВтПрямопривідний безредукторний мотор для велосипеда MXUS XF39/40 500Вт - безщітковий, на постійних неодимових магнітах.Номінальна потужність 500 Вт, робоча напруга 36-48 вольт. Має відмінні тя..
3025 грн.
-10%
GTS 1000Вт 48-72В безредукторний мотор для велосипедаGTS 1000Вт 48-72В безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор GTS 1000Вт 48-72Внапруга 48-72 Впотужність 1000 Втвага мотора 6,5 кгфазні провода 2,5 кв.ммкріплення під дискові гальмакабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилки відстань пробігу від однієї зарядки акумулятора 25-30 км (з..
3650 грн. 3290 грн.
-7%
1500Вт GP / GTS 48-72В безредукторний мотор для велосипеда1500Вт GP / GTS 48-72В безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор для велосипеда GP / GTS 1500Вт 48-72В напруга - 48-72 Впотужність - 1500 Втвага мотора - 7 кгфазні провода - 2,5 кв.ммширина магніта - 35 ммкріплення під дискові гальма- кабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилкивідс..
4070 грн. 3770 грн.
3000Вт GT / GP 72В безредукторний мотор для велосипеда3000Вт GT / GP 72В безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор для велосипеда GT / GP 72В 3000ВтGT / GP 72В 3000Вт - одне з найпотужніших мотор-колес для електровелосипеда.  Це мотор для мотоцикла, перероблений під установку в велосипед, аналог мотор-колеса Cromotor (мотор-колесо Крихіт..
6090 грн.
NEW
GT 72-96В 4000Вт безредукторний мотор для велосипедаGT 72-96В 4000Вт безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор для велосипеда GT 72-96В 4000ВтЕлектровелосипед з мотор-колесом GT 72-96В 4000Вт - це вже, по-суті, потужний електро-мотоцикл.Можливе укомплектування лише заднього приводу мотор-колеса бажаним мото-ободом.В обмотку вмонтований те..
9800 грн.
немає на складі
MXUS XF39/40 48-60В 750Вт безредукторний мотор для велосипедаMXUS XF39/40 48-60В 750Вт безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор для велосипеда MXUS XF39/40 48-60В 750ВтMXUS XF39/40 48-60В 750Вт безредукторний мотор новітньої конструкції, з прямим приводом, безщітковий, на постійних неодимових магнітах.У цій моделі реалізований прямий привід від безколлект..
3340 грн.
немає на складі
MXUS 1000Вт 48-60В безредукторний мотор для велосипедаMXUS 1000Вт 48-60В безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор для велосипеда MXUS 48-60В 1000ВтНомінальна потужність 1000 Вт, робоча напруга 48-60 вольт. Конструкція мотора дозволяє отримати не тільки відмінні тягові характеристики при збереженнівисоких показників економічності і ефект..
3360 грн.
немає на складі
GT 72-96В 8000Вт безредукторний мотор для велосипедаGT 72-96В 8000Вт безредукторний мотор для велосипеда
Безредукторний мотор для велосипеда GT 72-96В 8000ВтМотор для велосипеда GT 72-96В 8000Вт новітньої конструкції, безредукторний з прямим приводом, безщітковий, на постійних неодимових магнітах.У цій моделі реалізований прямий привід від безколлекторн..
15290 грн.

Безредукторні мотори для електровелосипеда з прямим приводом

Безредукторний мотор з прямим приводом для електровелосипеда відрізняється від редукторного тим, що сам мотор значно більшого діаметру та має вдвічі більшу вагу,
оскільки складається із стального статора з трифазними мідними обмотками та ротора з постійними магнітами.

У такого прямопривідного мотор-колеса немає додаткових передаточних елементів, що забезпечує високий крутний момент завдяки його простій конструкції. Ці двигуни вважаються найбільш надійними та довговічними, оскільки в них просто немає чому ламатися. Ось чому саме безредукторні мотор-колеса з прямим приводом рекомендується використовувати при жорсткій їзді та для велосипедистів, що використовують свій електровелосипед у гірській місцевості або ж для перевезення вантажів.

Усі безредукторні мотор-колеса при гальмуванні можуть працювати у режимі генератора, тобто при гальмуванні віддавати рекуперативну енергію в акумулятор, головне, щоб ця функція (рекуперативне гальмування) була присутня у самому контролері (блок управління електровелосипедом).