Оплата / Доставка

Хто ми такі і де знаходимось?

Ми - команда MegaEnergy з величезним досвідом роботи з електротранспортом, на ринку працюємо з 2011 року і пропонуємо Вам усі переваги покупок в онлайні з можливістю доставки у буль-який регіон України або отримання товару в зручний для Вас час у нашому магазині у Львові за адресою вул.Городоцька 174 (торговий центр "ТопМарт" біля зупинки "Мотозавод"):https://www.google.com/maps

Чому вигідно замовляти товар у нас?

  • Ми можемо організувати для Вас безкоштовну доставку Вашого замовлення в межах нашого міста при замовленні на суму більше 8000 грн.
  • Ми можемо запропонувати Вам широкий асортимент товарів, що є на ринку електротранспорту в Україні
  • Ви можете забрати Ваше замовлення у будь-який зручний для Вас час, як варіант, відвідавши наш офіс по дорозі з роботи або після того, як заберете свою дитину зі школи - наші працівники готові затриматись на роботі задля Вашого комфорту
  • Ви отримаєте професійні консультації та обслуговування
  • Оплата замовлення при отриманні в офісі згідно з ціною сайту

Як замовити?

  • Замовити товар на нашому сайті натиснувши кнопку "купити" або "консультація";
  • Вибрати спосіб оплати та доставки, які Вам найбільше підходять;
  • Забрати товар завітавши у наш офіс у Львові або звернувшись у відділення служби доставки, яке Ви вибрали при оформленні товару.

Які є способи доставки?

  • 1. Самовивіз зі складу за адресою м. Львів, вул. Городоцька 174 (тц"ТопМарт")
  • 2. Безкоштовно по Львову при замовленні на суму від 8000 грн.
  • 3. По Україні Службою доставки Нова Пошта.

Щоб дізнатись чи є відділення у Вашому населеному пункті перейдіть за цим посиланням: https://novaposhta.ua/timetable

Після відправки товару Ви отримаєте від нас sms-повідомлення з номером декларації, на складі Нової Пошти Ви пред'являєте документ посвідчення особи (паспорт, водійські права...) та номер декларації, перевіряєте, оплачуєте та забираєте товар (якщо вибрали оплату при отриманні).

Для здійснення відправки необхідно повідомити нам свої ПІБ, номер мобільного телефону та номер відділення Нової Пошти у вашому населеному пункті.

Термін доставки 1-3 робочі дні.

Вартість доставки заспицьованого мотор-колеса, контролера та елементів управління по Україні - орієнтовно 100 грн.

Які є способи оплати?

  • готівкою при самовивозі з магазину у Львові
  • Оплата безготівковим розрахунком
  • переказ на карту Приватбанку (передоплата)
  • оплата при отриманні на складі Нової пошти (комісія перевізника складає 2%)

Що потрібно мати при собі для того, щоб забрати своє замовлення?

Після оформлення замовлення на нашому сайті, ми повідомимо Вам номер замовлення, який необхідно буде пред'явити при отриманні товару в офісі.

Якщо ж потрібна доставка в інший населений пункт України, - як тільки Ваше замовлення буде відправлено, ми надішлемо Вам на телефон смс-повідомлення з номером накладної для отримання товару у зазначеному Вами відділенні служби доставки. Про те, що товар доступний для отримання, Ви отримаєте ще одне смс-повідомлення на свій номер телефону.

Хто ще може отримати моє замовлення замість мене?

Ваше замовлення може забрати будь-яка людина. Досить повідомити номер замовлення нашому менеджеру і оплатити покупку (тільки при отриманні товару в офісі у Львові).

Коли і де я можу забрати своє замовлення у Львові?

Ми знаходимось за адресою м.Львів, вул.Городоцька 174 і працюємо 6 днів на тиждень: пон. - пт. 10:00 - 18:00, субота 10:00 - 15:00, однак ми готові затриматись на роботі задля Вашого комфорту.

Що станеться, якщо я не зможу забрати своє замовлення в обумовлений час?

Ваше замовлення буде чекати Вас протягом п'яти діб.

Чи можу я скасувати замовлення, оформлене на сайті?

Ви можете скасувати Ваше замовлення, зателефонувавши до нас або написавши нам листа. Для скасування замовлення вкажіть номер замовлення і ваші ПІБ, якщо Ви зареєстровані на сайті.

Як я можу повернути придбаний товар?

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за наступних умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • якщо конектори електричних компонентів не було замінено
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.
  • збережений гарантійний талон.

Після перевірки цілісності та справності товару у нашому сервісному центрі буде прийняте рішення щодо повернення коштів. Якщо ви знаходитесь в іншому місті, відправте товар до сервісного центру за допомогою Нової Пошти за реквізитами:

Отримувач
Манько В.М.
Телефон 066 775 7578
Адреса м.Львів, склад №22
Оплата доставки коштом відправника

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Покладіть у посилку з товаром гарантійний талон.

У вас є гарантійне обслуговування?

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів.

Гарантія надається на термін від 3 до 12 місяців, термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Гантійним обслуговуванням займається наш сервісний центр. Адреса: м. Львів, вул. Городоцька 174, номер телефону: 066 775 7578.

Є випадки, коли гарантія не діє?

  • для періодичного обслуговування електричного транспорту;
  • для ремонту та заміни деталей, пов'язаних із природним зносом (змащення, знос шин та камер, гальмівних колодок тощо).
  • на радіальне і ведуче викривлення коліс (вісімка), що виникли під час експлуатації.
  • у випадку механічного пошкодження будь-якої частини внаслідок падіння чи аварії.
  • на пошкодження, пов'язані з проколюванням, розрізами камери та шин.
  • у випадку ремонту запасних частин та комплектуючих, виготовлених на замовлення покупця, а не через дефекти електричного велосипеда.
  • на пошкодження чи корозію, спричинені зовнішніми чинниками, включаючи удари та подряпини каменем, вплив солі, граду тощо.

Зняття з гарантійного обслуговування

  • У разі незалежного та некваліфікованого ремонту або ремонту в іншому сервісному центрі без згоди продавця.
  • У випадку неналежного обслуговування або заміни конекторів електричних компонентів.
  • При зміні конструкції електричного транспорту/компонентів (свердління, різання частин, видалення / додавання частин, установка дисків іншого діаметру і т.д.).
  • При використанні електричного транспорту в комерційних цілях (оренда, участь у змаганнях тощо).