Чи дорого обслуговувати електровелосипед?
22.06.2021
Електровелосипеди стали популярним транспортом. Перед тими, хто їх купує, постає питання про вартість обслуговування. На що йде більша частина грошей, і що стає причиною витрат? Як мінімізувати витрати на обслуговування, але в той же час підтримувати відмінний технічний стан електробайка? Спробуємо відповісти на ці питання в статті.
Причини витрат на обслуговування
Витрати багато в чому залежать від початкового стану велосипеда. Придбали нову дорогу модель? Або переробили самі за допомогою спеціального комплекту? Перерахуємо деякі фактори:
Хороший велосипед з надійними комплектуючими служить набагато довше не потребуючи ремонту. Чим простіше модель байка, і дешевше запчастини, тим частіше доведеться їх міняти. Висновок: не потрібно занадто економити при покупці велосипеда.
Від виробника залежить багато чого. Чим дорожче бренд, тим більше грошей піде на деталі, що потребують заміни. Але заміна навіть дрібних запчастин в дорогих моделях потрібно досить рідко.
Експлуатація транспорту. Дороги, сезонність, навантаження - все це грає важливу роль. Просте технічне обслуговування, дбайливе ставлення продовжать термін використання без ремонту.
Постійними витратами можна назвати зарядку батареї. Витрата залежить від ємності АКБ, і вартості електроенергії. Розрахувати її можна за формулою: ємність помножити на номінальну напругу. Для підзарядки акумулятора ємністю, наприклад, 22 А-год, знадобитися 1 кВ.
Додаткові можливі витрати
Для власного спокою і безпеки частіше оглядайте велосипед, при необхідності змащуйте елементи, що труться.
Що ще необхідно купити для комфортної і захищеної їзди:
- шолом, рукавички;
- світловідбиваючі елементи на байк і одяг;
- при необхідності міняти шини, не економлячи на їх вартості;
- замки, що запобігають викраденню.
Ще однією витратною статтею стане регулярне технічне обслуговування електровелосипеда. Оглядати і налагоджувати потрібно і механічну частину: чистка та змащування ланцюга, затягування гайок, пошук пошкоджених та зношених елементів. А також обслуговування електродеталей.
Частота техогляду буде залежати від інтенсивності використання транспорту. Щоденні поїздки потребують профілактику хоча б раз у три місяці. Менш часті виїзди - раз на півроку. При виявленні навіть дрібних неполадок намагайтеся їх відразу усувати. Інакше вони приведуть до більш витратного ремонту.
Дрібні технічні роботи під силу зробити власнику байка. Але ремонт або заміну складних електродеталей краще довірити фахівцям.
Рекомендовані товари
Електровелосипеди стали популярним транспортом. Перед тими, хто їх купує, постає питання про вартість обслуговування. На що йде більша частина грошей, і що стає причиною витрат? Як мінімізувати витрати на обслуговування, але в той же час підтримувати відмінний технічний стан електробайка? Спробуємо відповісти на ці питання в статті.
Причини витрат на обслуговування
Витрати багато в чому залежать від початкового стану велосипеда. Придбали нову дорогу модель? Або переробили самі за допомогою спеціального комплекту? Перерахуємо деякі фактори:
Хороший велосипед з надійними комплектуючими служить набагато довше не потребуючи ремонту. Чим простіше модель байка, і дешевше запчастини, тим частіше доведеться їх міняти. Висновок: не потрібно занадто економити при покупці велосипеда.
Від виробника залежить багато чого. Чим дорожче бренд, тим більше грошей піде на деталі, що потребують заміни. Але заміна навіть дрібних запчастин в дорогих моделях потрібно досить рідко.
Експлуатація транспорту. Дороги, сезонність, навантаження - все це грає важливу роль. Просте технічне обслуговування, дбайливе ставлення продовжать термін використання без ремонту.
Постійними витратами можна назвати зарядку батареї. Витрата залежить від ємності АКБ, і вартості електроенергії. Розрахувати її можна за формулою: ємність помножити на номінальну напругу. Для підзарядки акумулятора ємністю, наприклад, 22 А-год, знадобитися 1 кВ.
Додаткові можливі витрати
Для власного спокою і безпеки частіше оглядайте велосипед, при необхідності змащуйте елементи, що труться.
Що ще необхідно купити для комфортної і захищеної їзди:
- шолом, рукавички;
- світловідбиваючі елементи на байк і одяг;
- при необхідності міняти шини, не економлячи на їх вартості;
- замки, що запобігають викраденню.
Ще однією витратною статтею стане регулярне технічне обслуговування електровелосипеда. Оглядати і налагоджувати потрібно і механічну частину: чистка та змащування ланцюга, затягування гайок, пошук пошкоджених та зношених елементів. А також обслуговування електродеталей.
Частота техогляду буде залежати від інтенсивності використання транспорту. Щоденні поїздки потребують профілактику хоча б раз у три місяці. Менш часті виїзди - раз на півроку. При виявленні навіть дрібних неполадок намагайтеся їх відразу усувати. Інакше вони приведуть до більш витратного ремонту.
Дрібні технічні роботи під силу зробити власнику байка. Але ремонт або заміну складних електродеталей краще довірити фахівцям.
Електровелосипеди стали популярним транспортом. Перед тими, хто їх купує, постає питання про вартість обслуговування. На що йде більша частина грошей, і що стає причиною витрат? Як мінімізувати витрати на обслуговування, але в той же час підтримувати відмінний технічний стан електробайка? Спробуємо відповісти на ці питання в статті.
Причини витрат на обслуговування
Витрати багато в чому залежать від початкового стану велосипеда. Придбали нову дорогу модель? Або переробили самі за допомогою спеціального комплекту? Перерахуємо деякі фактори:
Хороший велосипед з надійними комплектуючими служить набагато довше не потребуючи ремонту. Чим простіше модель байка, і дешевше запчастини, тим частіше доведеться їх міняти. Висновок: не потрібно занадто економити при покупці велосипеда.
Від виробника залежить багато чого. Чим дорожче бренд, тим більше грошей піде на деталі, що потребують заміни. Але заміна навіть дрібних запчастин в дорогих моделях потрібно досить рідко.
Експлуатація транспорту. Дороги, сезонність, навантаження - все це грає важливу роль. Просте технічне обслуговування, дбайливе ставлення продовжать термін використання без ремонту.
Постійними витратами можна назвати зарядку батареї. Витрата залежить від ємності АКБ, і вартості електроенергії. Розрахувати її можна за формулою: ємність помножити на номінальну напругу. Для підзарядки акумулятора ємністю, наприклад, 22 А-год, знадобитися 1 кВ.
Додаткові можливі витрати
Для власного спокою і безпеки частіше оглядайте велосипед, при необхідності змащуйте елементи, що труться.
Що ще необхідно купити для комфортної і захищеної їзди:
- шолом, рукавички;
- світловідбиваючі елементи на байк і одяг;
- при необхідності міняти шини, не економлячи на їх вартості;
- замки, що запобігають викраденню.
Ще однією витратною статтею стане регулярне технічне обслуговування електровелосипеда. Оглядати і налагоджувати потрібно і механічну частину: чистка та змащування ланцюга, затягування гайок, пошук пошкоджених та зношених елементів. А також обслуговування електродеталей.
Частота техогляду буде залежати від інтенсивності використання транспорту. Щоденні поїздки потребують профілактику хоча б раз у три місяці. Менш часті виїзди - раз на півроку. При виявленні навіть дрібних неполадок намагайтеся їх відразу усувати. Інакше вони приведуть до більш витратного ремонту.
Дрібні технічні роботи під силу зробити власнику байка. Але ремонт або заміну складних електродеталей краще довірити фахівцям.