Для ФЕТбайка

Показати:
Сортування:
NEW
Мотор-колесо для фетбайка 750W MXUS FAT заднє Мотор-колесо для фетбайка 750W MXUS FAT заднє
Редукторний мотор для велосипеда MXUS 48В 750Вт FatBikeРедукторний мотор для велосипеда MXUS 48В 750Вт FatBike - cучасної конструкції, редукторний, безщітковий, на постійних неодимових магнітах.У моделі MXUS 48В 750Вт FatBike реалізований привід від ..
8900 грн.
Мотор-колесо для велосипеда 1000W FAT Мотор-колесо для велосипеда 1000W FAT
Безредукторний мотор 1000Вт 48-72В FAT напруга 48-72 Впотужність 1000 Вт вага мотора 6,5 кгфазні проводи 2,5 кв.ммкріплення під дискові гальма, кабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилкидля ФЕТ-байка (велосипеда з широкими колесами ..
6950 грн.
Мотор-колесо для велосипеда 1500W FAT Мотор-колесо для велосипеда 1500W FAT
Безредукторний мотор для велосипеда FAT 1500Вт 48-72В напруга - 48-72 Впотужність - 1500 Втвага мотора - 6,4 кгширина магніта - 35 ммкріплення під дискові гальма - кабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилкидля встановлення на фет-байк (в..
7250 грн.
немає на складі
Мотор-колесо для фетбайка 500W FAT Мотор-колесо для фетбайка 500W FAT
Редукторний мотор для велосипеда 48В 500Вт FatBike  Сучасної конструкції, редукторний, безщітковий, на постійних неодимових магнітах. У цій моделі реалізований привід від безколлекторного вентильного трифазного електродвигуна номі..
6190 грн.

Безредукторні (прямий привід) мотори для електричного фетбайка

Безредукторний мотор для електричного FAT байка відрізняється від редукторного тим, що сам мотор значно більшого діаметру та має вдвічі більшу вагу,
оскільки складається із стального статора з трифазними мідними обмотками та ротора з постійними магнітами.

У такого прямопривідного мотор-колеса немає додаткових передаточних елементів, що забезпечує високий крутний момент завдяки його простій конструкції. Ці двигуни вважаються найбільш надійними та довговічними, оскільки в них просто немає чому ламатися. Ось чому саме безредукторні мотор-колеса з прямим приводом рекомендується використовувати при жорсткій їзді та для велосипедистів, що використовують свій електровелосипед у гірській місцевості або ж для перевезення вантажів і особливо для ФЕТбайків (велосипедів з широкими колесами)

Усі безредукторні мотор-колеса при гальмуванні можуть працювати у режимі генератора, тобто при гальмуванні віддавати рекуперативну енергію в акумулятор, головне, щоб ця функція (рекуперативне гальмування) була присутня у самому контролері (блок управління електровелосипедом), працює для lifepo4 акумуляторів.