Прямий привід

Показати:
Сортування:
Мотор-колесо для велосипеда 500W MXUS XF40 заднє Мотор-колесо для велосипеда 500W MXUS XF40 заднє
Безредукторний мотор для велосипеда MXUS XF40 500Вт задній привідПрямопривідний безредукторний двигун для велосипеда MXUS XF40 500Вт - безщітковий, на постійних неодимових магнітах, з датчиками Хола.Номінальна потужність 500 Вт, робоча напруга 36-48 ..
5100 грн.
NEW
Мотор-колесо для велосипеда 800W MXUS XF39 переднє Мотор-колесо для велосипеда 800W MXUS XF39 переднє
Безредукторний мотор для велосипеда MXUS XF39 48-60В 800Вт передній привідMXUS XF39 48-60В 800Вт безредукторний мотор новітньої конструкції, з прямим приводом, безщітковий, на постійних неодимових магнітах.У цій моделі реалізований прямий привід від ..
5500 грн.
NEW
Мотор-колесо для велосипеда 800W MXUS XF40 заднє Мотор-колесо для велосипеда 800W MXUS XF40 заднє
Безредукторний мотор для велосипеда MXUS XF40 48-60В 800Вт задній привідMXUS XF40 48-60В 800Вт безредукторний мотор новітньої конструкції, з прямим приводом, безщітковий, на постійних неодимових магнітах.У цій моделі реалізований прямий привід від бе..
5500 грн.
Мотор-колесо для велосипеда 1000W MXUS заднє Мотор-колесо для велосипеда 1000W MXUS заднє
Безредукторний мотор для велосипеда MXUS 48-60В 1000ВтНомінальна потужність 1000 Вт, робоча напруга 48-60 вольт. Конструкція мотора дозволяє отримати не тільки відмінні тягові характеристики при збереженнівисоких показників економічності і ефект..
7200 грн.
Мотор-колесо для велосипеда 1000W FAT Мотор-колесо для велосипеда 1000W FAT
Безредукторний мотор 1000Вт 48-72В FAT напруга 48-72 Впотужність 1000 Вт вага мотора 6,5 кгфазні проводи 2,5 кв.ммкріплення під дискові гальма, кабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилкидля ФЕТ-байка (велосипеда з широкими колесами ..
6950 грн.
Мотор-колесо для велосипеда 1500W FAT Мотор-колесо для велосипеда 1500W FAT
Безредукторний мотор для велосипеда FAT 1500Вт 48-72В напруга - 48-72 Впотужність - 1500 Втвага мотора - 6,4 кгширина магніта - 35 ммкріплення під дискові гальма - кабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилкидля встановлення на фет-байк (в..
7250 грн.
немає на складі
Мотор-колесо для велосипеда 1000W Мотор-колесо для велосипеда 1000W
Безредукторний мотор 1000Вт 48-72В напруга 48-72 Впотужність 1000 Вт вага мотора 6,5 кгфазні проводи 2,5 кв.ммкріплення під дискові гальма, кабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилкидля встановлення на стандартний велосипед (під трі..
6200 грн.
немає на складі
Мотор-колесо для велосипеда 1500W Мотор-колесо для велосипеда 1500W
Безредукторний мотор для велосипеда 1500Вт 48-72В напруга - 48-72 Впотужність - 1500 Втвага мотора - 7 кгфазні провода - 2,5 кв.ммширина магніта - 35 ммкріплення під дискові гальма- кабель виходить збоку, по внутрішній стороні вилкивідстань проб..
6900 грн.
NEW
Мотор-колесо для велосипеда 3000W GTS Мотор-колесо для велосипеда 3000W GTS
Безредукторний мотор для велосипеда 72В 3000Вт GTS3000Вт - одне з найпотужніших мотор-колес для електровелосипеда. Це мотор для мотоцикла, перероблений під установку в велосипед, аналог мотор-колеса Cromotor.Посадочне місце під велосипедний..
11900 грн.

Безредукторні мотори для електровелосипеда з прямим приводом

Безредукторний мотор з прямим приводом для електровелосипеда відрізняється від редукторного тим, що сам мотор значно більшого діаметру та має вдвічі більшу вагу,
оскільки складається із стального статора з трифазними мідними обмотками та ротора з постійними магнітами.

У такого прямопривідного мотор-колеса немає додаткових передаточних елементів, що забезпечує високий крутний момент завдяки його простій конструкції. Ці двигуни вважаються найбільш надійними та довговічними, оскільки в них просто немає чому ламатися. Ось чому саме безредукторні мотор-колеса з прямим приводом рекомендується використовувати при жорсткій їзді та для велосипедистів, що використовують свій електровелосипед у гірській місцевості або ж для перевезення вантажів.

Усі безредукторні мотор-колеса при гальмуванні можуть працювати у режимі генератора, тобто при гальмуванні віддавати рекуперативну енергію в акумулятор, головне, щоб ця функція (рекуперативне гальмування) була присутня у самому контролері (блок управління електровелосипедом).