
Чи можна їздити на електровелосипеді в дощ?
29.06.2021
Для деяких поїздок набагато зручніше скористатися електровелосипедом, ніж машиною. Це міські вулиці в годину пік, або невеликий сільський маршрут. Але власники електротранспорту задаються питанням: чи можна їздити на електровелосипеді в дощ? Вони бояться, що можуть завдати шкоди електробайку.
Чи правда це, і що робити, якщо дощ почався раптово, в момент їзди? Існують правила поїздки під час опадів. Розглянемо, як не зіпсувати ваш транспортний засіб.
Що потрібно знати власникам електровелосипеда про негоду
Виробники потурбувалися про безпеку як водія, так і самого електротранспорту. Уразливі для вологи деталі: плата управління, мотор, батарея, контролери, знаходяться в герметичному корпусі. Але все ж потрібно дотримуватися стандартних правил:
- Вогка, сира погода або невеликий дощ не стануть перешкодою для поїздки. Не потрібно тільки заїжджати в глибокі калюжі і канави. Вода не повинна потрапити в мотор-колесо.
- АКБ краще відразу помістити в водонепроникний чохол. Це продовжить термін його служби. На перший або непередбачений випадок можна тимчасово обернути батарею поліетиленовим пакетом.
- При проведенні ТО обробіть клеми і контакти антикорозійним засобом. Це не дозволить вийти з ладу деталям та забезпечить нормальний контакт.
- Сильна негода: туман, штормовий вітер, гроза, злива, повинні стати причиною скасування поїздки. Це просто небезпечно.
Якщо стався прикрий випадок - падіння велосипеда в воду, або різкий проливний дощ, то відразу вимкніть живлення до повного висихання електровелосипеда. Діставшись додому, зніміть акумулятор та поставте його в сухе тепле місце на добу. Можливе проникнення вологи до важливих електродеталей має стати приводом звернутися в сервіс.
Поїздка під дощем вимагає включених фар, щоб бути видимим для інших учасників руху. Не можна різко гальмувати на мокрій дорозі, це може бути небезпечно. В умовах поганої видимості не варто їхати зі швидкістю більше 25 км / год. Намагайтеся рухатися по рівній дорозі, без перешкод.
Як мити електровелосипед
Після поїздки у вологу погоду транспорт вельми імовірно закидає брудом. Її потрібно змити в той же день, щоб не наражати велосипед на ризик корозії. Електровелосипед не рекомендується мити на автомийці або приладами під тиском. Доведеться очищати його вручну. Для цього знадобиться:
- відключити живлення;
- не допускати попадання води у важливі електричні вузли;
- протирати вразливі місця вологою ганчіркою, а потім сухою;
- залишити транспорт до повного висихання;
- обробити всі ходові деталі мастилом.
Акуратність і регулярний догляд за електробайком продовжать термін його служби та не допустять передчасного виходу з ладу важливих елементів. Головне, піклуватися не тільки про безпеку машини, але і про свою власну.
Рекомендовані товари
Для деяких поїздок набагато зручніше скористатися електровелосипедом, ніж машиною. Це міські вулиці в годину пік, або невеликий сільський маршрут. Але власники електротранспорту задаються питанням: чи можна їздити на електровелосипеді в дощ? Вони бояться, що можуть завдати шкоди електробайку.
Чи правда це, і що робити, якщо дощ почався раптово, в момент їзди? Існують правила поїздки під час опадів. Розглянемо, як не зіпсувати ваш транспортний засіб.
Що потрібно знати власникам електровелосипеда про негоду
Виробники потурбувалися про безпеку як водія, так і самого електротранспорту. Уразливі для вологи деталі: плата управління, мотор, батарея, контролери, знаходяться в герметичному корпусі. Але все ж потрібно дотримуватися стандартних правил:
- Вогка, сира погода або невеликий дощ не стануть перешкодою для поїздки. Не потрібно тільки заїжджати в глибокі калюжі і канави. Вода не повинна потрапити в мотор-колесо.
- АКБ краще відразу помістити в водонепроникний чохол. Це продовжить термін його служби. На перший або непередбачений випадок можна тимчасово обернути батарею поліетиленовим пакетом.
- При проведенні ТО обробіть клеми і контакти антикорозійним засобом. Це не дозволить вийти з ладу деталям та забезпечить нормальний контакт.
- Сильна негода: туман, штормовий вітер, гроза, злива, повинні стати причиною скасування поїздки. Це просто небезпечно.
Якщо стався прикрий випадок - падіння велосипеда в воду, або різкий проливний дощ, то відразу вимкніть живлення до повного висихання електровелосипеда. Діставшись додому, зніміть акумулятор та поставте його в сухе тепле місце на добу. Можливе проникнення вологи до важливих електродеталей має стати приводом звернутися в сервіс.
Поїздка під дощем вимагає включених фар, щоб бути видимим для інших учасників руху. Не можна різко гальмувати на мокрій дорозі, це може бути небезпечно. В умовах поганої видимості не варто їхати зі швидкістю більше 25 км / год. Намагайтеся рухатися по рівній дорозі, без перешкод.
Як мити електровелосипед
Після поїздки у вологу погоду транспорт вельми імовірно закидає брудом. Її потрібно змити в той же день, щоб не наражати велосипед на ризик корозії. Електровелосипед не рекомендується мити на автомийці або приладами під тиском. Доведеться очищати його вручну. Для цього знадобиться:
- відключити живлення;
- не допускати попадання води у важливі електричні вузли;
- протирати вразливі місця вологою ганчіркою, а потім сухою;
- залишити транспорт до повного висихання;
- обробити всі ходові деталі мастилом.
Акуратність і регулярний догляд за електробайком продовжать термін його служби та не допустять передчасного виходу з ладу важливих елементів. Головне, піклуватися не тільки про безпеку машини, але і про свою власну.
Для деяких поїздок набагато зручніше скористатися електровелосипедом, ніж машиною. Це міські вулиці в годину пік, або невеликий сільський маршрут. Але власники електротранспорту задаються питанням: чи можна їздити на електровелосипеді в дощ? Вони бояться, що можуть завдати шкоди електробайку.
Чи правда це, і що робити, якщо дощ почався раптово, в момент їзди? Існують правила поїздки під час опадів. Розглянемо, як не зіпсувати ваш транспортний засіб.
Що потрібно знати власникам електровелосипеда про негоду
Виробники потурбувалися про безпеку як водія, так і самого електротранспорту. Уразливі для вологи деталі: плата управління, мотор, батарея, контролери, знаходяться в герметичному корпусі. Але все ж потрібно дотримуватися стандартних правил:
- Вогка, сира погода або невеликий дощ не стануть перешкодою для поїздки. Не потрібно тільки заїжджати в глибокі калюжі і канави. Вода не повинна потрапити в мотор-колесо.
- АКБ краще відразу помістити в водонепроникний чохол. Це продовжить термін його служби. На перший або непередбачений випадок можна тимчасово обернути батарею поліетиленовим пакетом.
- При проведенні ТО обробіть клеми і контакти антикорозійним засобом. Це не дозволить вийти з ладу деталям та забезпечить нормальний контакт.
- Сильна негода: туман, штормовий вітер, гроза, злива, повинні стати причиною скасування поїздки. Це просто небезпечно.
Якщо стався прикрий випадок - падіння велосипеда в воду, або різкий проливний дощ, то відразу вимкніть живлення до повного висихання електровелосипеда. Діставшись додому, зніміть акумулятор та поставте його в сухе тепле місце на добу. Можливе проникнення вологи до важливих електродеталей має стати приводом звернутися в сервіс.
Поїздка під дощем вимагає включених фар, щоб бути видимим для інших учасників руху. Не можна різко гальмувати на мокрій дорозі, це може бути небезпечно. В умовах поганої видимості не варто їхати зі швидкістю більше 25 км / год. Намагайтеся рухатися по рівній дорозі, без перешкод.
Як мити електровелосипед
Після поїздки у вологу погоду транспорт вельми імовірно закидає брудом. Її потрібно змити в той же день, щоб не наражати велосипед на ризик корозії. Електровелосипед не рекомендується мити на автомийці або приладами під тиском. Доведеться очищати його вручну. Для цього знадобиться:
- відключити живлення;
- не допускати попадання води у важливі електричні вузли;
- протирати вразливі місця вологою ганчіркою, а потім сухою;
- залишити транспорт до повного висихання;
- обробити всі ходові деталі мастилом.
Акуратність і регулярний догляд за електробайком продовжать термін його служби та не допустять передчасного виходу з ладу важливих елементів. Головне, піклуватися не тільки про безпеку машини, але і про свою власну.